Kursus komunikasi pelanggan PSZ, UTM Skudai pada 16-18 April 2002 / [fotograf]
PSZJBL
Format: | |
---|---|
Subjects: |
Similar Items
-
Kualiti perkhidamatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di bahagian keselamatan UTM, Skudai, Johor /
by: 326442 Lim, Meei Horng, et al.
Published: (2006) -
Kualiti perkhidamatan dari perspektif pelanggan : [microform] satu kajian di bahagian keselamatan UTM, Skudai, Johor /
by: Lim, Meei Horng, et al.
Published: (2006) -
Kursus perkhidmatan pelanggan berkualiti, 9-11 Jun 1997 /
by: Kursus Perkhidmatan Pelanggan Berkualiti (1997 : Universiti Teknologi Malaysia, Skudai), et al.
Published: (1997) -
Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di bank Bumiputera-Commerce (BBC) cawangan UTM, Skudai, Johor /
by: 179392 Lim, Chee Ching
Published: (2002) -
Tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan tmnet : satu kajian kes disekitar Skudai, Johor /
by: 373221 Lim, Seng Tung
Published: (2000)