Kajian strategi pemasaran hartatanah kediaman oleh PKENJ (Taman Cempaka, Tampoi) /
PKENJ merupakan agensi utama dalam pembangunan ekonomi di peringkat Negeri Johor. Salah satu kegiatannya ialah membina rumah. Memandangkan mustahaknya rumah kepada seluruh rakyat Negeri ini, maka PKENJ telah mengambil langkah positif dengan membina banyak rumah. Apabila rumah-rumah tersebut telah si...
Main Author: | 434988 Jamaluddin Atan |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1990
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kajian strategi pemasaran harta tanah kediaman oleh PKENJ (Taman Cempaka, Tampoi) / [mikrofilem]
by: 434988 Jamaluddin Atan -
Pemasaran dan pengurusan rumah pangsa kos rendah : kawasan kajian : rumah pangsa kos rendah Taman Cempaka, Tampoi, Johor Bahru /
by: 372777 Azman Darus
Published: (1989) -
Kajian pengaruh rekabentuk terhadap permintaan harta tanah kediaman : kes kajian : taman-taman terpilih di kawasan Tampoi & Skudai Daerah Johor Bahru/
by: 178236 Sedhi Latif
Published: (1995) -
Strategi pemasaran PKNS keatas hartanah kediaman kepunyaannya : kawasan kajian : bandar baru Shah Alam/
by: 455169 Mazidah Ibrahim -
Strategi pemasaran harta tanah kediaman transaksi "Kedua" Johor Bahru : kes kajian : persepsi agensi harta tanah /
by: 427326 Tang, Yang Kiang
Published: (2002)