Pemilihan orang awam terhadap sistem perkhidmatan bas henti-henti 'hub and spoke' atau 'point to point' dikawasan Setapak /
Project Paper (Sarjana Muda (Perancangan Bandar dan Wilayah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
Main Author: | 174914 Khadijah Shaharuddin |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2008
|
Subjects: |
Similar Items
-
Pemilihan orang awam terhadap sistem perkhidmatan bas henti-henti 'Hub and Spoke' atau 'Point to Point' di kawasan Setapak /
by: 174914 Khadijah Shaharuddin, et al.
Published: (2008) -
Kajian penilaian kualiti perkhidmatan pengangkutan bas berhenti-henti bagi daerah Melaka Tengah /
by: 230534 Norazlina Baharuddin
Published: (2002) -
Peningkatan kualiti perkhidmatan bas berhenti-henti di daerah Kuala Kangsar dari perspektif pengguna /
by: 432234 Nor Azlin Mustafa Bakari
Published: (2005) -
Perkhidmatan bas berhenti-henti Johor Bahru : satu analisa dan pembaikan perkhidmatan /
by: 372606 Suki Mee
Published: (1987) -
Analisa perkhidmatan pengangkutan awam di Kuala Lumpur, dengan rujukan khas kepada bas awam dan bas mini/
by: 186398 Che Mohamed Che Idris