Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /

Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Chua, Soong Nang
Format:
Jezik:may
Izdano: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000
Teme:
_version_ 1826358307262038016
author Chua, Soong Nang
author_facet Chua, Soong Nang
author_sort Chua, Soong Nang
collection OCEAN
description 0
first_indexed 2024-03-04T13:18:58Z
format
id KOHA-OAI-TEST:16896
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T13:18:58Z
publishDate 2000
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:168962020-12-19T16:55:46ZPengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / Chua, Soong Nang Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2000may0PSZJBLMarketing researchNew productsConsumer behaviorRetail tradeMarketingMultimedia systems in business presentationsAuditingAuditing, InternalMarket surveysComputers
spellingShingle Marketing research
New products
Consumer behavior
Retail trade
Marketing
Multimedia systems in business presentations
Auditing
Auditing, Internal
Market surveys
Computers
Chua, Soong Nang
Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
title Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
title_full Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
title_fullStr Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
title_full_unstemmed Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
title_short Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
title_sort pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi universiti teknologi malaysia microfilm
topic Marketing research
New products
Consumer behavior
Retail trade
Marketing
Multimedia systems in business presentations
Auditing
Auditing, Internal
Market surveys
Computers
work_keys_str_mv AT chuasoongnang pengaruhimejjenamadankonsepkendirimempengaruhikeputusanpembelianpenggunasatukajiandikalanganpelajarsarjanamudapengurusanteknologiuniversititeknologimalaysiamicrofilm