Sistem pengurusan kualiti ISO 9002 untuk mencapai "Zero Defect" ke arah pengurusan berkualiti [microfilm] : satu kajian kes di OYL Manufacturing Co Sdn Bhd; Peranan motivasi dalam memenuhi kepuasan kerja : kajian kes di ASTEC Malaysia Sdn Bhd; Aplikasi pendekatan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) untuk penambahbaikan berterusan demi menepati kehendak-kehendak ISO 9000 secara berterusan dan mencapai pembangunan kualiti menyeluruh secara konsisten; Budaya organisasi : teras dan strategi pencapaian cemerlang : satu kajian Kes di organisasi P; Keberkesanan strategi-strategi latihan dan motivasi dalam peningkatan prestasi dan daya bersaing pekerja dalam industri teknologi maklumat : satu kajian kes DI IBM WTC Malaysia /
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1994
Main Authors: | Bong, Teck Yong, Che Rosli Che Mat, Chua, Yee Ping, Low, Chong Cheng, Tan, Choon Hwa |
---|---|
Format: | |
Published: |
Skudai : UTM;
1994
|
Subjects: |
Similar Items
-
Aplikasi pendekatan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) untuk penambahbaikan berterusan demi menepati kehendak-kehendak ISO 9000 secara berterusan dan mencapai pembangunan kualiti menyeluruh secara konsisten /
by: 239196 Chua, Yee Ping
Published: (1994) -
Pelaksanaan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) : satu kajian kes di NECPP Sdn. Bhd. Pulau Pinang /
by: 286272 Cheong, Lisa
Published: (2007) -
Amalan Pengurusan Kualiti Menyeluruh (TQM) dan Kejayaannya: Satu Kajian Kes di Ibu Pejabat Penjara Malaysia
by: Mohamad, Nordin
Published: (1998) -
Aplikasi pendekatan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dalam pemasaran : satu kajian kes di "Cenpak Group of Companies"/
by: 181217 Foong, Miaw Yuh
Published: (1995) -
Interaksi perlaksanaan sistem pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) dengan motivasi pekerja : satu kajian kes di Majlis Perbandaran Temerloh, Pahang /
by: Abdul Aziz Abdullah, 1988, et al.
Published: (2011)