Faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008

Bibliographic Details
Main Authors: 307718 Lim, Khoon Soon, Norliza Mohd. Salleh, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2008
Subjects:
_version_ 1796680472712970240
author 307718 Lim, Khoon Soon
Norliza Mohd. Salleh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 307718 Lim, Khoon Soon
Norliza Mohd. Salleh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 307718 Lim, Khoon Soon
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
first_indexed 2024-03-04T21:14:10Z
format
id KOHA-OAI-TEST:175082
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T21:14:10Z
publishDate 2008
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:1750822020-12-19T17:04:47ZFaktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru / 307718 Lim, Khoon Soon Norliza Mohd. Salleh, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2008mayProject Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008Includes bibliographical referencesPRZSLInternet advertisingBusiness enterprises
spellingShingle Internet advertising
Business enterprises
307718 Lim, Khoon Soon
Norliza Mohd. Salleh, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru /
title Faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru /
title_full Faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru /
title_fullStr Faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru /
title_full_unstemmed Faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru /
title_short Faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan : kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah Johor Bahru /
title_sort faktor penggunaan internet dalam urus niaga dengan pelanggan kajian ke atas beberapa buah syarikat pembuatan terpilih di daerah johor bahru
topic Internet advertising
Business enterprises
work_keys_str_mv AT 307718limkhoonsoon faktorpenggunaaninternetdalamurusniagadenganpelanggankajiankeatasbeberapabuahsyarikatpembuatanterpilihdidaerahjohorbahru
AT norlizamohdsallehsupervisor faktorpenggunaaninternetdalamurusniagadenganpelanggankajiankeatasbeberapabuahsyarikatpembuatanterpilihdidaerahjohorbahru
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia faktorpenggunaaninternetdalamurusniagadenganpelanggankajiankeatasbeberapabuahsyarikatpembuatanterpilihdidaerahjohorbahru