Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008

Bibliographic Details
Main Authors: 312158 Wong, Foo Wei, Melati Ahmad Anuar, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Published: 2008
Subjects:
_version_ 1826391024609525760
author 312158 Wong, Foo Wei
Melati Ahmad Anuar
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 312158 Wong, Foo Wei
Melati Ahmad Anuar
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 312158 Wong, Foo Wei
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
first_indexed 2024-03-04T21:19:17Z
format
id KOHA-OAI-TEST:176759
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-04T21:19:17Z
publishDate 2008
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:1767592020-12-19T17:04:51ZKualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor / 312158 Wong, Foo Wei Melati Ahmad Anuar Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2008Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008Includes bibliographical referencesPRZSLConsumer satisfactionTotal quality control
spellingShingle Consumer satisfaction
Total quality control
312158 Wong, Foo Wei
Melati Ahmad Anuar
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
title Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
title_full Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
title_fullStr Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
title_full_unstemmed Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
title_short Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Alliance, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
title_sort kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan satu kajian di bank alliance taman ungku tun aminah skudai johor
topic Consumer satisfaction
Total quality control
work_keys_str_mv AT 312158wongfoowei kualitiperkhidmatandaripadaperspektifpelanggansatukajiandibankalliancetamanungkutunaminahskudaijohor
AT melatiahmadanuar kualitiperkhidmatandaripadaperspektifpelanggansatukajiandibankalliancetamanungkutunaminahskudaijohor
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kualitiperkhidmatandaripadaperspektifpelanggansatukajiandibankalliancetamanungkutunaminahskudaijohor