Kualiti perkhidmatan kesihatan Putra Medical Centre (PMC) dan hubungannya dengan kepuasan pelanggan dan positive word of mouth /
Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
मुख्य लेखकों: | 315957 Umi Kalsum Mohd. Rodyi, Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
स्वरूप: | |
भाषा: | may |
प्रकाशित: |
2008
|
विषय: |
समान संसाधन
-
Kualiti perkhidmatan persatuan automobil Malaysia (AAM) dan hubungannya dengan kepuasan pelanggan dan positif komunikasi dari mulut ke mulut (Word of Mouth) /
द्वारा: 505706 Muhd Azamuddin Asyraf Md Zin, और अन्य
प्रकाशित: (2010) -
Kepuasan pelanggan dan hubungannya dengan kesetiaan pelanggan Pos Malaysia Berhad /
द्वारा: 488580 Nor Azila Mohd. Tamami, और अन्य
प्रकाशित: (2008) -
Analisis mengenai kualiti perkhidmatan kesihatan di Shah Alam Specialist Hospitan (SALAM) /
द्वारा: 384177 Roymiza Aziz, और अन्य
प्रकाशित: (2009) -
Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
द्वारा: 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar, और अन्य
प्रकाशित: (2008) -
Faktor-faktor penerima pelanggan terhadap perkhidmatan perbankan elektronik CIMB, UTM Skudai /
द्वारा: 489483 Anis Nadia Mohd. Salleh, और अन्य
प्रकाशित: (2009)