Kualiti perkhidmatan kesihatan Putra Medical Centre (PMC) dan hubungannya dengan kepuasan pelanggan dan positive word of mouth /
Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
Main Authors: | 315957 Umi Kalsum Mohd. Rodyi, Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2008
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kualiti perkhidmatan persatuan automobil Malaysia (AAM) dan hubungannya dengan kepuasan pelanggan dan positif komunikasi dari mulut ke mulut (Word of Mouth) /
by: 505706 Muhd Azamuddin Asyraf Md Zin, et al.
Published: (2010) -
Kepuasan pelanggan dan hubungannya dengan kesetiaan pelanggan Pos Malaysia Berhad /
by: 488580 Nor Azila Mohd. Tamami, et al.
Published: (2008) -
Analisis mengenai kualiti perkhidmatan kesihatan di Shah Alam Specialist Hospitan (SALAM) /
by: 384177 Roymiza Aziz, et al.
Published: (2009) -
Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
by: 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar, et al.
Published: (2008) -
Word-of-mouth marketing /
by: 365614 Wilson, Jerry R.
Published: (c199)