Faktor jenama dan ekuiti jenama dalam pemilihan Universiti oleh pelajar : satu kajian di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai dan Universiti Tun Hussein Onn, Batu Pahat /
Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
Main Authors: | 315924 Marzila Md. Noor, Ahmad Sharifuddin Shamsuddin, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2008
|
Subjects: |
Similar Items
-
Jenama dan ekuiti jenama terhadap faktor pemilihan Universiti oleh pelajar : satu kajian di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai /
by: 303715 Noriah Che Mat, et al.
Published: (2007) -
Pengaruh pengiklanan dalam pemilihan jenama pengguna /
by: Aziela Ali, author, et al.
Published: (2012) -
Faktor jenama terhadap pemilihan universiti oleh pelajar antarabangsa : satu kajian di Universiti Teknologi Malaysia, Skudai /
by: 294982 Syahida Fadilla Moktar, et al.
Published: (2007) -
Ekuiti jenama terhadap faktor pemilihan produk agromas oleh pengguna : satu kajian di Pasaraya Giant, Alor Setar, Kedah /
by: 315949 Mohammad Zahir M. Piah, et al.
Published: (2008) -
Kajian terhadap tahap penerimaan jenama Universiti oleh pelajar-pelajar berdasarkan kualiti perkhidmatan melalui faktor-faktor penerimaan jenama /
by: 582781 Siti Nor Nazura Abu Bakar, et al.
Published: (2012)