Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008

Bibliographic Details
Main Authors: 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar, Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2008
Subjects:
_version_ 1826391185037459456
author 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar
Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar
Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
first_indexed 2024-03-04T21:21:33Z
format
id KOHA-OAI-TEST:177510
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T21:21:33Z
publishDate 2008
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:1775102020-12-19T17:04:53ZKepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis / 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2008mayProject Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008Includes bibliographical referencesPRZSLConsumer satisfactionCustomer services
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services
316076 Nur Herlinda Khirul Anuar
Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
title Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
title_full Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
title_fullStr Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
title_full_unstemmed Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
title_short Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
title_sort kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter tabung haji di kangar perlis
topic Consumer satisfaction
Customer services
work_keys_str_mv AT 316076nurherlindakhirulanuar kepuasanpelangganterhadapmasamenunggudanperkhidmatankauntertabunghajidikangarperlis
AT mohdshokimdariffsupervisor kepuasanpelangganterhadapmasamenunggudanperkhidmatankauntertabunghajidikangarperlis
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kepuasanpelangganterhadapmasamenunggudanperkhidmatankauntertabunghajidikangarperlis