Kepuasan pelanggan terhadap masa menunggu dan perkhidmatan kaunter Tabung Haji di Kangar, Perlis /
Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
Main Authors: | 316076 Nur Herlinda Khirul Anuar, Mohd. Shoki Md. Ariff, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
2008
|
Subjects: |
Similar Items
-
Mengkaji masa menunggu dan masa layanan kaunter perkhidmatan di Lembaga Tabung Haji (LTH) cawangan Larkin /
by: Gan, Chew Chong, et al.
Published: (2001) -
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan ke atas perkhidmatan kaunter : kajian kes : Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
by: 282947 Zakiah Ibrahim, et al.
Published: (2007) -
Tahap kepuasan pelanggan dalam perkhidmatan kaunter : kajian kes di Lembaga Tabung Haji Daerah Bachok /
by: 215420 Mazlan Hassan
Published: (1999) -
Masa menunggu dan kepuasan pelanggan /
by: Nur Hanim Aina Hassim, 1989-, et al.
Published: (2013) -
Masa menunggu dan kepuasan pelanggan
by: Hassim, Nur Hanim Aina
Published: (2013)