Strategi pemasaran kondominium PKNS : kes kajian Saksyen 7 Shah Alam /
Strategi pemasaran merupakan aspek penting dalam mana-mana bidang perniagaan. Ini termasuklah penyelidikan pemasaran. Pemasaran yang berjaya melambangkan kejayaan pemaju mendapatkan pulangan dengan segera dari pelaburan tersebut. Kajian ini merangkumi aspek strategi pemasaran yang dilaksanakan oleh...
Main Author: | 432374 Shahrul Nizam Shafie |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : UTM,
1993
|
Subjects: |
Similar Items
-
Strategi pemasaran kondominium mewah : kes kajian : Kondominium Mont'kiara /
by: 184898 Haiza Idrus
Published: (2004) -
Keberkesanan strategi pemasaran kondominium : kes kajian : Kondominium Casa Tebrau, Johor /
by: 313892 Jamaluddin Harun
Published: (2007) -
Kajian terhadap pembayaran caj perkhidmatan di kondominium : kes kajian : Kondominium Stulang View dan Kondominium Indah Samudra /
by: 353466 Phua, Yuan Huey
Published: (2003) -
Konsep kondominium dalam perumahan kos rendah /
by: 203770 Azman Ramli
Published: (1987) -
Ciri-ciri sosio-ekonomi penghuni kondominium dan implikasinya kepada perbincangan kajian kes : Kuala Lumpur
by: 247729 Fadlun Mak Ujud
Published: (1992)