Mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan : Satu kajian di Hotel Seri Malaysia, Johor Bahru /
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2001
Autores principales: | Intan Salfarah Sulaiman, Noor Aisyah Nordin, Rohaya Said, We, Heng Chiong, Yen, Keat Bin |
---|---|
Formato: | |
Lenguaje: | may |
Publicado: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2001
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di Tekun Nasional Parlimen Pagoh /
por: 489165 Shaliza Md. Yusos, et al.
Publicado: (2009) -
Mengkaji faktor-faktor yang mempengaruhi tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan pelanggan di Mcdonalds /
por: 394112 Mohd. Firdaus Mohd. Ali, et al.
Publicado: (2008) -
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di Pusat Kesihatan Universiti Teknologi Malaysia Skudai Johor /
por: 290486 Anismariah Mahadi
Publicado: (2007) -
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan fasiliti bangunan tempat kerja di Putrajaya /
por: Ismail Abdullah, 1960-, et al.
Publicado: (2010) -
Mengkaji kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan dan kemudahan hotel : satu kajian kes di Hotel Anika, Kluang Johor /
por: 373226 Lim, Lee Theng
Publicado: (2000)