Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /

Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) ), Universiti Teknologi Malaysia, 2001

Bibliographic Details
Main Authors: Mohamad Fairdaus Misnan, Mohd. Zamrul Azhan Seman, Muhammad Qadri Ibrahim, Tan, Gaik Kee, Yap, Mee Key
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2001
Subjects:
_version_ 1826397832219721728
author Mohamad Fairdaus Misnan
Mohd. Zamrul Azhan Seman
Muhammad Qadri Ibrahim
Tan, Gaik Kee
Yap, Mee Key
author_facet Mohamad Fairdaus Misnan
Mohd. Zamrul Azhan Seman
Muhammad Qadri Ibrahim
Tan, Gaik Kee
Yap, Mee Key
author_sort Mohamad Fairdaus Misnan
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) ), Universiti Teknologi Malaysia, 2001
first_indexed 2024-03-04T22:55:58Z
format
id KOHA-OAI-TEST:208951
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T22:55:58Z
publishDate 2001
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2089512020-12-19T17:06:02ZNilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor / Mohamad Fairdaus Misnan Mohd. Zamrul Azhan Seman Muhammad Qadri Ibrahim Tan, Gaik Kee Yap, Mee Key Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2001mayKertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) ), Universiti Teknologi Malaysia, 200136PRZSLCustomer servicesConsumer satisfactionQuality assurance
spellingShingle Customer services
Consumer satisfaction
Quality assurance
Mohamad Fairdaus Misnan
Mohd. Zamrul Azhan Seman
Muhammad Qadri Ibrahim
Tan, Gaik Kee
Yap, Mee Key
Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
title Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
title_full Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
title_fullStr Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
title_full_unstemmed Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
title_short Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
title_sort nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di fakulti pengurusan dan pembangunan sumber manusia utm skudai johor
topic Customer services
Consumer satisfaction
Quality assurance
work_keys_str_mv AT mohamadfairdausmisnan nilaidankepuasanpelajarterhadapperkhidmatandankemudahandifakultipengurusandanpembangunansumbermanusiautmskudaijohor
AT mohdzamrulazhanseman nilaidankepuasanpelajarterhadapperkhidmatandankemudahandifakultipengurusandanpembangunansumbermanusiautmskudaijohor
AT muhammadqadriibrahim nilaidankepuasanpelajarterhadapperkhidmatandankemudahandifakultipengurusandanpembangunansumbermanusiautmskudaijohor
AT tangaikkee nilaidankepuasanpelajarterhadapperkhidmatandankemudahandifakultipengurusandanpembangunansumbermanusiautmskudaijohor
AT yapmeekey nilaidankepuasanpelajarterhadapperkhidmatandankemudahandifakultipengurusandanpembangunansumbermanusiautmskudaijohor