Nilai dan kepuasan pelajar terhadap perkhidmatan dan kemudahan di Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) ), Universiti Teknologi Malaysia, 2001
Main Authors: | Mohamad Fairdaus Misnan, Mohd. Zamrul Azhan Seman, Muhammad Qadri Ibrahim, Tan, Gaik Kee, Yap, Mee Key |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2001
|
Subjects: |
Similar Items
-
Persepsi kesukaran terhadap perlaksanaan ISO 9001 dalam perkhidmatan pengajaran dan pembelajaran di kalangan staf Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor /
by: 339926 Evalian J. Simon
Published: (1999) -
Persepsi kesukaran terhadap perlaksanaan ISO 9001 dalam perkhidmatan pengajaran dan pembelajaran di kalangan staf Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia, UTM, Skudai, Johor [microfilm] /
by: Evalian J. Simon
Published: (1999) -
Sistem pengurusan kualiti dalam meningkatkan prestasi sistem kerja di cawangan kontrak dan ukur bahan, Ibu Pejabat Jabatan Kerja Raya Malaysia /
by: Ahmad Razalie Rosli, 1975-, et al.
Published: (2010) -
Buku panduan akademik : Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Published: (2001) -
Pengaruh perkhidmatan dan kemudahan sukan terhadap kepuasan pelajar di Universiti Malaysia Sabah
by: Ahmad Fadly Abdul Rahman
Published: (2017)