Faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] /
Project Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kejuruteraan Jentera)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002
Main Author: | |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2002
|
Subjects: |
_version_ | 1796649137852121088 |
---|---|
author | Amir Azmi |
author_facet | Amir Azmi |
author_sort | Amir Azmi |
collection | OCEAN |
description | Project Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kejuruteraan Jentera)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002 |
first_indexed | 2024-03-04T13:32:16Z |
format | |
id | KOHA-OAI-TEST:21288 |
institution | Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN |
language | may |
last_indexed | 2024-03-04T13:32:16Z |
publishDate | 2002 |
publisher | Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, |
record_format | dspace |
spelling | KOHA-OAI-TEST:212882020-12-19T16:55:57ZFaktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / Amir Azmi Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2002mayProject Paper (Sarjana Muda Teknologi serta Pendidikan (Kejuruteraan Jentera)) - Universiti Teknologi Malaysia, 20020PSZJBLAcademic achievementVocational educationBusiness communicationCommunicationEducationComputer-aided designAutoCAD (Computer file)Food service managementFood serviceFood serviceLanguageElectronic discussion groupsOnline chat groups |
spellingShingle | Academic achievement Vocational education Business communication Communication Education Computer-aided design AutoCAD (Computer file) Food service management Food service Food service Language Electronic discussion groups Online chat groups Amir Azmi Faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / |
title | Faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / |
title_full | Faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / |
title_fullStr | Faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / |
title_full_unstemmed | Faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / |
title_short | Faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan SPM dan SPMV bagi tahun 2000 dari Jabatan Pendidikan Teknik dan Vokasional, Fakulti Pendidikan, Universiti Teknologi Malaysia [microfilm] / |
title_sort | faktor yang mempengaruhi pencapaian akademik pelajar tahun satu dalam peperiksaan spm dan spmv bagi tahun 2000 dari jabatan pendidikan teknik dan vokasional fakulti pendidikan universiti teknologi malaysia microfilm |
topic | Academic achievement Vocational education Business communication Communication Education Computer-aided design AutoCAD (Computer file) Food service management Food service Food service Language Electronic discussion groups Online chat groups |
work_keys_str_mv | AT amirazmi faktoryangmempengaruhipencapaianakademikpelajartahunsatudalampeperiksaanspmdanspmvbagitahun2000darijabatanpendidikanteknikdanvokasionalfakultipendidikanuniversititeknologimalaysiamicrofilm |