Mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru)

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi))-Universiti Teknologi Malaysia, 2002

Bibliographic Details
Main Author: 269062 Kamariah Mohd. Shariff
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2002
_version_ 1826399132553576448
author 269062 Kamariah Mohd. Shariff
author_facet 269062 Kamariah Mohd. Shariff
author_sort 269062 Kamariah Mohd. Shariff
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi))-Universiti Teknologi Malaysia, 2002
first_indexed 2024-03-04T23:14:38Z
format
id KOHA-OAI-TEST:215209
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T23:14:38Z
publishDate 2002
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2152092020-12-19T17:06:18ZMengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru) 269062 Kamariah Mohd. Shariff Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2002mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi))-Universiti Teknologi Malaysia, 2002AHIBSL
spellingShingle 269062 Kamariah Mohd. Shariff
Mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru)
title Mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru)
title_full Mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru)
title_fullStr Mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru)
title_full_unstemmed Mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru)
title_short Mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan/aduan (satu kajian kes di SAJ Holdings Sdn.Bhd.Daerah Johor Bahru)
title_sort mengkaji tahap kepuasan pelanggan di kaunter perkhidmatan aduan satu kajian kes di saj holdings sdn bhd daerah johor bahru
work_keys_str_mv AT 269062kamariahmohdshariff mengkajitahapkepuasanpelanggandikaunterperkhidmatanaduansatukajiankesdisajholdingssdnbhddaerahjohorbahru