Tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor.

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi))-Universiti Teknologi Malaysia, 2002

Bibliographic Details
Main Author: Zainul 'Adnan Mohd. Rafek
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2002
_version_ 1826399260887744512
author Zainul 'Adnan Mohd. Rafek
author_facet Zainul 'Adnan Mohd. Rafek
author_sort Zainul 'Adnan Mohd. Rafek
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi))-Universiti Teknologi Malaysia, 2002
first_indexed 2024-03-04T23:16:39Z
format
id KOHA-OAI-TEST:215834
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T23:16:39Z
publishDate 2002
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2158342020-12-19T17:06:20ZTahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor. Zainul 'Adnan Mohd. Rafek Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2002mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi))-Universiti Teknologi Malaysia, 2002AHIBSL
spellingShingle Zainul 'Adnan Mohd. Rafek
Tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor.
title Tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor.
title_full Tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor.
title_fullStr Tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor.
title_full_unstemmed Tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor.
title_short Tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki,Pusat Pemeriksaan Kastam Tambak Johor.
title_sort tahap kepuasan pelanggan di kaunter laluan pejalan kaki pusat pemeriksaan kastam tambak johor
work_keys_str_mv AT zainuladnanmohdrafek tahapkepuasanpelanggandikaunterlaluanpejalankakipusatpemeriksaankastamtambakjohor