Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /

Kertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002

Bibliographic Details
Main Author: 425557 Leong, Pei Teng
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2002
Subjects:
_version_ 1796690266689634304
author 425557 Leong, Pei Teng
author_facet 425557 Leong, Pei Teng
author_sort 425557 Leong, Pei Teng
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002
first_indexed 2024-03-04T23:38:23Z
format
id KOHA-OAI-TEST:222957
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T23:38:23Z
publishDate 2002
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2229572020-12-19T17:06:36ZKonsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas / 425557 Leong, Pei Teng Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2002mayKertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002Mikrofilem negetif : MFL 12408 ra2836PRZSLReal estate developmentReal propertyHome ownershipHousing
spellingShingle Real estate development
Real property
Home ownership
Housing
425557 Leong, Pei Teng
Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /
title Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /
title_full Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /
title_fullStr Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /
title_full_unstemmed Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /
title_short Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /
title_sort konsep dan rekabentuk produk elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan kes kajian sierramas
topic Real estate development
Real property
Home ownership
Housing
work_keys_str_mv AT 425557leongpeiteng konsepdanrekabentukprodukelemenstrategipemasaranhartatanahkediamanyangpalingdominankeskajiansierramas