Konsep dan rekabentuk produk : elemen strategi pemasaran harta tanah kediaman yang paling dominan : kes kajian : Sierramas /
Kertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002
Main Author: | 425557 Leong, Pei Teng |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2002
|
Subjects: |
Similar Items
-
Pemakaian konsep campuran pemasaran di dalam pemasaran harta tanah kediaman : kes kajian : harta tanah kediaman di bandar Penggaram /
by: 288424 Raja Azhar Raja Hassan
Published: (1993) -
Pemilikan harta tanah kediaman : satu kajian penilaian ke atas peraturan kuata lot bumiputera di Daerah Johor Baru /
by: 382438 Ahmad Ariffian Bujang
Published: (2006) -
Faktor-faktor yang diambilkira dalam penentuan kaedah pemasaran harta tanah /
by: 178500 Gooi, Jenny Bee See
Published: (1995) -
Faktor kemerosotan transaksi harta tanah kediaman /
by: Noorfatihah Yahya, 1995-, author, et al.
Published: (2018) -
Corak pembangunan harta tanah perumahan di Batu Pahat Barat /
by: 346484 Rufaidah Bakar
Published: (1998)