Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /

Kertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002

Bibliographic Details
Main Author: 427312 Vaani Manickam
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2002
Subjects:
_version_ 1796690298246529024
author 427312 Vaani Manickam
author_facet 427312 Vaani Manickam
author_sort 427312 Vaani Manickam
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002
first_indexed 2024-03-04T23:38:51Z
format
id KOHA-OAI-TEST:223111
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T23:38:51Z
publishDate 2002
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2231112020-12-19T17:06:36ZKajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam / 427312 Vaani Manickam Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2002mayKertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002Mikrofilem negetif : MFL 12409 ra36PSZJBLConsumer satisfactionCustomer servicesHotel managementHotelsHotels
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services
Hotel management
Hotels
Hotels
427312 Vaani Manickam
Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /
title Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /
title_full Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /
title_fullStr Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /
title_full_unstemmed Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /
title_short Kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel : kes kajian : Hotel Concorde Shah Alam /
title_sort kajian tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan fasiliti di sesebuah hotel kes kajian hotel concorde shah alam
topic Consumer satisfaction
Customer services
Hotel management
Hotels
Hotels
work_keys_str_mv AT 427312vaanimanickam kajiantahapkepuasanpelangganterhadapperkhidmatanfasilitidisesebuahhotelkeskajianhotelconcordeshahalam