Persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 /

Kertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pemb. Sumber Manusia) ) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002

Bibliographic Details
Main Author: 370388 Norazlinda Mohd Nordin
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2002
Subjects:
_version_ 1826401337932251136
author 370388 Norazlinda Mohd Nordin
author_facet 370388 Norazlinda Mohd Nordin
author_sort 370388 Norazlinda Mohd Nordin
collection OCEAN
description Kertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pemb. Sumber Manusia) ) - Universiti Teknologi Malaysia, 2002
first_indexed 2024-03-04T23:47:17Z
format
id KOHA-OAI-TEST:225927
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T23:47:17Z
publishDate 2002
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2259272020-12-19T17:06:46ZPersepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 / 370388 Norazlinda Mohd Nordin Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2002mayKertas Projek (Sarjana Muda Sains (Pemb. Sumber Manusia) ) - Universiti Teknologi Malaysia, 200236PRZSLConsumer satisfactionCustomer services
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services
370388 Norazlinda Mohd Nordin
Persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 /
title Persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 /
title_full Persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 /
title_fullStr Persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 /
title_full_unstemmed Persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 /
title_short Persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di Perpustakaan Sultanah Zanariah selepas pelaksanaan ISO 9002 /
title_sort persepsi pelanggan terhadap perkhidmatan pengguna di perpustakaan sultanah zanariah selepas pelaksanaan iso 9002
topic Consumer satisfaction
Customer services
work_keys_str_mv AT 370388norazlindamohdnordin persepsipelangganterhadapperkhidmatanpenggunadiperpustakaansultanahzanariahselepaspelaksanaaniso9002