Azraai, 1. Z. M. (2002). Sikap dan persepsi penyelia terhadap perkhidmatan bimbingan dan kaunseling: Satu kajian kes di Mitsubishi Electrics, Senai, Johor Bahru. Skudai : Universiti Teknologi Malaysia.
Chicago Style (17th ed.) CitationAzraai, 180717 Zainab Mohd. Sikap Dan Persepsi Penyelia Terhadap Perkhidmatan Bimbingan Dan Kaunseling: Satu Kajian Kes Di Mitsubishi Electrics, Senai, Johor Bahru. Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2002.
MLA (9th ed.) CitationAzraai, 180717 Zainab Mohd. Sikap Dan Persepsi Penyelia Terhadap Perkhidmatan Bimbingan Dan Kaunseling: Satu Kajian Kes Di Mitsubishi Electrics, Senai, Johor Bahru. Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2002.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.