Faktor-faktor pendorong dalam membina rangkaian perniagaan sistem pemasaran berangkai (MLM) : kajian kes terhadap pengedar terus Syarikat Amway (M) Sdn.Bhd. di Kluang,Johor /
Thesis (Sarjana Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1997
Main Author: | 241591 Aznan Kassan |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1997
|
Similar Items
-
Kajian ke atas faktor-faktor yang mempengaruhi kejayaan pengedar Melayu dalam perniagaan sistem pemasaran berangkai (MLM) : kajian kes Syarikat Nona Roguy Sdn. Bhd. /
by: 242172 Siti Norazilah Othman
Published: (1999) -
Tiga faktor pendorong
by: Zulkipli, Nur Lela
Published: (2015) -
Faktor-faktor Pendorong Keniatan Pekerja Lansia untuk Melanjutkan Bekerja
by: Jati Waskito
Published: (2015-12-01) -
Faktor pendorong ekspatriat akademik memilih institusi pengajian tinggi awam di Sabah sebagai tempat untuk membina kerjaya
by: Norazah Mohd Suki, et al.
Published: (2014) -
Membina masa depan melalui MLM (Multi-Level Marketing) /
by: 363449 Razzi Armansur
Published: (1994)