Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /

Project Paper (Sarjana Muda Sains dan Komputer serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007

Bibliographic Details
Main Author: 207854 Nurul Liyana Jamaludin
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2007
_version_ 1826405573221941248
author 207854 Nurul Liyana Jamaludin
author_facet 207854 Nurul Liyana Jamaludin
author_sort 207854 Nurul Liyana Jamaludin
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Sains dan Komputer serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
first_indexed 2024-03-05T00:49:10Z
format
id KOHA-OAI-TEST:246580
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T00:49:10Z
publishDate 2007
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2465802020-12-19T17:07:40ZKesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak / 207854 Nurul Liyana Jamaludin Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2007mayProject Paper (Sarjana Muda Sains dan Komputer serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007FSSKEDL
spellingShingle 207854 Nurul Liyana Jamaludin
Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /
title Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /
title_full Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /
title_fullStr Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /
title_full_unstemmed Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /
title_short Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /
title_sort kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu sekolah menengah kebangsaan agama slim river perak
work_keys_str_mv AT 207854nurulliyanajamaludin kesesuaianpembelajaranterarahkendiriyangditerapkandidalamperisianmatematiktingkatansatubagitajuknombornegatifterhadapkepelbagaiankecederasanpelajartingkatansatusekolahmenengahkebangsaanagamaslimriverperak