Kesesuaian pembelajaran terarah kendiri yang diterapkan di dalam perisian Matematik tingkatan satu bagi tajuk nombor negatif terhadap kepelbagaian kecederasan pelajar tingkatan satu Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Slim River, Perak /
Project Paper (Sarjana Muda Sains dan Komputer serta Pendidikan (Matematik)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
Main Author: | 207854 Nurul Liyana Jamaludin |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2007
|
Similar Items
-
Kesukaran pelajar tingkatan dua menguasai tajuk nombor negatif : kajian kes /
by: 227570 Khamsan Hj Omar
Published: (1999) -
Pola kesalahan dan masalah pelajar tingkatan empat dalam menguasai tajuk nombor negatif /
by: 179926 Rahmat Hidayat Ahmad
Published: (2006) -
Mengenalpasti kesilapan pelajar bagi tajuk nombor negatif dan aplikasinya dikalangan pelajar tingkatan 2 /
by: 237456 Nor Azrin Ithnin
Published: (2007) -
Pola kesalahan dan masalah dalam menguasai tajuk nombor negatif di kalangan pelajar tingkatan empat /
by: 504453 Suraida Abdul Rahman, et al.
Published: (2002) -
Pembinaan perisian pembelajaran berbantukan komputer matematik tingkatan satu bertajuk nombor negatif (Integer dan Operasi Penambahan) /
by: 528597 Azli Razak, et al.
Published: (2000)