Amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains /

Project Paper (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Kimia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007

Bibliographic Details
Main Author: 262539 Normasuriani Mohd Noor
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2007
_version_ 1796696960736952320
author 262539 Normasuriani Mohd Noor
author_facet 262539 Normasuriani Mohd Noor
author_sort 262539 Normasuriani Mohd Noor
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Kimia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
first_indexed 2024-03-05T01:11:43Z
format
id KOHA-OAI-TEST:254102
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T01:11:43Z
publishDate 2007
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2541022020-12-19T17:08:00ZAmalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains / 262539 Normasuriani Mohd Noor Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2007mayProject Paper (Sarjana Muda Sains serta Pendidikan (Kimia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007FSSKEDL
spellingShingle 262539 Normasuriani Mohd Noor
Amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains /
title Amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains /
title_full Amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains /
title_fullStr Amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains /
title_full_unstemmed Amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains /
title_short Amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains /
title_sort amalan guru sains terhadap penilaian sains yang berkesan dalam pengajaran dan pembelajaran sains
work_keys_str_mv AT 262539normasurianimohdnoor amalangurusainsterhadappenilaiansainsyangberkesandalampengajarandanpembelajaransains