Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor /

Thesis (Sarjana Sains pembangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007

Bibliographic Details
Main Author: 269498 Mohd. Nazri Shamsudin
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2007
_version_ 1826407286846783488
author 269498 Mohd. Nazri Shamsudin
author_facet 269498 Mohd. Nazri Shamsudin
author_sort 269498 Mohd. Nazri Shamsudin
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Sains pembangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
first_indexed 2024-03-05T01:13:57Z
format
id KOHA-OAI-TEST:254848
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T01:13:57Z
publishDate 2007
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2548482020-12-19T17:08:01ZTahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor / 269498 Mohd. Nazri Shamsudin Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2007mayThesis (Sarjana Sains pembangunan Sumber Manusia) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007AHIBSL
spellingShingle 269498 Mohd. Nazri Shamsudin
Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor /
title Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor /
title_full Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor /
title_fullStr Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor /
title_full_unstemmed Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor /
title_short Tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di Negeri Johor /
title_sort tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan sistem letak kereta berkupon di negeri johor
work_keys_str_mv AT 269498mohdnazrishamsudin tahapkepuasanpelangganterhadapkualitiperkhidmatansistemletakkeretaberkupondinegerijohor