Case study : A comparison on the effectiveness of the instruction and learning methods used in teaching mathematics between Sekolah Kebangsaan and Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (C). Topic : Fraction year 4 = Kajian kes : Perbandingan keberkesanan kaedah pengajaran dan pembelajaran di antara Sekolah Rendah Kebangsaan dan Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (C). Topik : Pecahan tahun 4 /
39
Main Authors: | 358546 Nor Shamsidah Amir Hamzah, Noor'ani Ahmad, Nor Rahmah Abdul Hamid |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2001
|
Subjects: | |
Online Access: | http://www.psz.utm.my/sla/billing/login.asp?mid=29363 |
Similar Items
-
Case study : A comparison on the effectiveness of the instruction and learning methods used in teaching mathematics between Sekolah Kebangsaan and Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (C). Topic : Fraction year 4 [electronic resource] = Kajian kes : Perbandingan keberkesanan kaedah pengajaran dan pembelajaran di antara Sekolah Rendah Kebangsaan dan Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (C). Topik : Pecahan tahun 4 /
by: 358546 Nor Shamsidah Amir Hamzah, et al.
Published: (2001) -
Kajian Kes : perbandingan keberkesanan kaedah pengajaran dan pembelajaran di antara Sekolah Rendah Kebangasan dan Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan (C) topik : pecahan tahun 4 /
by: 358546 Nor Shamsidah Amir Hamzah, et al.
Published: (2007) -
Pendekatan pengajaran asas matematik di sekolah kebangsaan dan di sekolah rendah jenis kebangsaan cina /
by: 434270 Rosni Othman
Published: (1993) -
Kaedah pengajaran Matematik di sekolah Kebangsaan dan Sekolah Jenis Kebangsaan Cina /
by: Teh Faradilla Abdul Rahman, 1987-, et al.
Published: (2010) -
Amalan kerja rumah sebagai satu strategi pengajaran dan pembelajaran di sekolah kebangsaan dan sekolah jenis kebangsaan cina /
by: 350874 Idayu Khalid, et al.
Published: (2000)