Hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /

Thesis (Sarjana Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007

Bibliographic Details
Main Authors: 306236 Sharidah Samsudin, Norhani Bakri
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2007
_version_ 1826408463780020224
author 306236 Sharidah Samsudin
Norhani Bakri
author_facet 306236 Sharidah Samsudin
Norhani Bakri
author_sort 306236 Sharidah Samsudin
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
first_indexed 2024-03-05T01:31:10Z
format
id KOHA-OAI-TEST:260582
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T01:31:10Z
publishDate 2007
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2605822020-12-19T17:08:16ZHubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah / 306236 Sharidah Samsudin Norhani Bakri Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2007mayThesis (Sarjana Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007AHIBSL
spellingShingle 306236 Sharidah Samsudin
Norhani Bakri
Hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /
title Hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /
title_full Hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /
title_fullStr Hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /
title_full_unstemmed Hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /
title_short Hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan : satu kajian kes di Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah /
title_sort hubungan di antara kualiti perkhidmatan kaunter dengan kepuasan pelanggan satu kajian kes di majlis bandaraya melaka bersejarah
work_keys_str_mv AT 306236sharidahsamsudin hubungandiantarakualitiperkhidmatankaunterdengankepuasanpelanggansatukajiankesdimajlisbandarayamelakabersejarah
AT norhanibakri hubungandiantarakualitiperkhidmatankaunterdengankepuasanpelanggansatukajiankesdimajlisbandarayamelakabersejarah