Sistem pengurusan kualiti ISO 9002 untuk mencapai "Zero Defect" ke arah pengurusan berkualiti : satu kajian kes di OYL Manufacturing Co Sdn Bhd /
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1994
Main Author: | 239190 Bong, Teck Yong |
---|---|
Format: | |
Published: |
Skudai : UTM,
1994
|
Subjects: |
Similar Items
-
Sistem pengurusan kualiti ISO 9002 untuk mencapai "Zero Defect" ke arah pengurusan berkualiti [microfilm] : satu kajian kes di OYL Manufacturing Co Sdn Bhd; Peranan motivasi dalam memenuhi kepuasan kerja : kajian kes di ASTEC Malaysia Sdn Bhd; Aplikasi pendekatan pengurusan kualiti menyeluruh (TQM) untuk penambahbaikan berterusan demi menepati kehendak-kehendak ISO 9000 secara berterusan dan mencapai pembangunan kualiti menyeluruh secara konsisten; Budaya organisasi : teras dan strategi pencapaian cemerlang : satu kajian Kes di organisasi P; Keberkesanan strategi-strategi latihan dan motivasi dalam peningkatan prestasi dan daya bersaing pekerja dalam industri teknologi maklumat : satu kajian kes DI IBM WTC Malaysia /
by: Bong, Teck Yong, et al.
Published: (1994) -
Konsep sistem pengurusan kualiti MS ISO 9002 dalam organisasi pengurusan harta tanah : keperluan dan permasalahannya : kes kajian : organisasi pengurusan harta tanah di Kuala Lumpur /
by: 345199 Ibrahim Ujar
Published: (1998) -
The quality system development handbook with ISO 9002/
by: 234096 Wilton, P. S.
Published: (1994) -
Pengurusan kualiti menyeluruh : ke arah peningkatan prestasi /
by: 448889 Oakland, John S., et al.
Published: (2007) -
Sistem kualiti di kilang elektronik kearah piawaian ISO 9002 : satu pengenalan /
by: 337447 Ahmad Kamil Harun
Published: (1997)