Faktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009

Bibliographic Details
Main Authors: 388925 Nur Amirah Mat Jan, Salmiah Mohamad Amin, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2009
Subjects:
_version_ 1796700657255710720
author 388925 Nur Amirah Mat Jan
Salmiah Mohamad Amin, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 388925 Nur Amirah Mat Jan
Salmiah Mohamad Amin, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 388925 Nur Amirah Mat Jan
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
first_indexed 2024-03-05T02:03:26Z
format
id KOHA-OAI-TEST:271333
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T02:03:26Z
publishDate 2009
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2713332020-12-19T17:08:41ZFaktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti / 388925 Nur Amirah Mat Jan Salmiah Mohamad Amin, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2009mayProject Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009Includes bibliographical referencesPRZSLPricesProduct design Marketing research
spellingShingle Prices
Product design
Marketing research
388925 Nur Amirah Mat Jan
Salmiah Mohamad Amin, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Faktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti /
title Faktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti /
title_full Faktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti /
title_fullStr Faktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti /
title_full_unstemmed Faktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti /
title_short Faktor harga dan ciri-ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar Universiti /
title_sort faktor harga dan ciri ciri produk dalam mempengaruhi keputusan pembelian di kalangan pelajar universiti
topic Prices
Product design
Marketing research
work_keys_str_mv AT 388925nuramirahmatjan faktorhargadanciriciriprodukdalammempengaruhikeputusanpembeliandikalanganpelajaruniversiti
AT salmiahmohamadaminsupervisor faktorhargadanciriciriprodukdalammempengaruhikeputusanpembeliandikalanganpelajaruniversiti
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia faktorhargadanciriciriprodukdalammempengaruhikeputusanpembeliandikalanganpelajaruniversiti