Kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009

Bibliographic Details
Main Authors: 389120 Nor Amalina Harun, Ahamad Zaidi Bahari, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2009
Subjects:
_version_ 1826410667989532672
author 389120 Nor Amalina Harun
Ahamad Zaidi Bahari
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 389120 Nor Amalina Harun
Ahamad Zaidi Bahari
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 389120 Nor Amalina Harun
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
first_indexed 2024-03-05T02:03:30Z
format
id KOHA-OAI-TEST:271355
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T02:03:30Z
publishDate 2009
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2713552020-12-19T17:08:41ZKepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA / 389120 Nor Amalina Harun Ahamad Zaidi Bahari Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2009mayProject Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009Includes bibliographical referencesPRZSLBrand name productsConsumer behaviorMarketing
spellingShingle Brand name products
Consumer behavior
Marketing
389120 Nor Amalina Harun
Ahamad Zaidi Bahari
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA /
title Kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA /
title_full Kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA /
title_fullStr Kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA /
title_full_unstemmed Kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA /
title_short Kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar IPTA /
title_sort kepentingan jenama dalam pembelian pakaian jenama tempatan di kalangan pelajar ipta
topic Brand name products
Consumer behavior
Marketing
work_keys_str_mv AT 389120noramalinaharun kepentinganjenamadalampembelianpakaianjenamatempatandikalanganpelajaripta
AT ahamadzaidibahari kepentinganjenamadalampembelianpakaianjenamatempatandikalanganpelajaripta
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kepentinganjenamadalampembelianpakaianjenamatempatandikalanganpelajaripta