Industri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009

Bibliographic Details
Main Authors: 389541 Hani Syahida Ariff, Khairiah Soehod, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2009
Subjects:
_version_ 1826410677781135360
author 389541 Hani Syahida Ariff
Khairiah Soehod, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 389541 Hani Syahida Ariff
Khairiah Soehod, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 389541 Hani Syahida Ariff
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
first_indexed 2024-03-05T02:03:39Z
format
id KOHA-OAI-TEST:271403
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T02:03:39Z
publishDate 2009
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2714032020-12-19T17:08:42ZIndustri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) / 389541 Hani Syahida Ariff Khairiah Soehod, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2009mayProject Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009Includes bibliographical referencesPRZSLSales promotionPurchasing
spellingShingle Sales promotion
Purchasing
389541 Hani Syahida Ariff
Khairiah Soehod, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Industri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) /
title Industri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) /
title_full Industri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) /
title_fullStr Industri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) /
title_full_unstemmed Industri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) /
title_short Industri batik di Malaysia : faktor-faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi (kajian kes di UTM, Skudai) /
title_sort industri batik di malaysia faktor faktor yang mempengaruhi pembelian dan keberkesanan promosi kajian kes di utm skudai
topic Sales promotion
Purchasing
work_keys_str_mv AT 389541hanisyahidaariff industribatikdimalaysiafaktorfaktoryangmempengaruhipembeliandankeberkesananpromosikajiankesdiutmskudai
AT khairiahsoehodsupervisor industribatikdimalaysiafaktorfaktoryangmempengaruhipembeliandankeberkesananpromosikajiankesdiutmskudai
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia industribatikdimalaysiafaktorfaktoryangmempengaruhipembeliandankeberkesananpromosikajiankesdiutmskudai