Strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008

Bibliographic Details
Main Authors: 394074 Ruzaimah Jaafar, Md. Mohar Muhammad, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2008
Subjects:
_version_ 1796700759545348096
author 394074 Ruzaimah Jaafar
Md. Mohar Muhammad, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 394074 Ruzaimah Jaafar
Md. Mohar Muhammad, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 394074 Ruzaimah Jaafar
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
first_indexed 2024-03-05T02:04:54Z
format
id KOHA-OAI-TEST:271827
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T02:04:54Z
publishDate 2008
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2718272020-12-19T17:08:43ZStrategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. / 394074 Ruzaimah Jaafar Md. Mohar Muhammad, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2008mayProject Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Pemasaran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008Includes bibliographical referencesPRZSLMarketingProduct management
spellingShingle Marketing
Product management
394074 Ruzaimah Jaafar
Md. Mohar Muhammad, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. /
title Strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. /
title_full Strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. /
title_fullStr Strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. /
title_full_unstemmed Strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. /
title_short Strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran IKS. kajian kes : Farmina Bio-Plus Industries & Consultants Sdn.Bhd. /
title_sort strategi pemasaran produk makanan kesihatan tambahan homeopati keluaran iks kajian kes farmina bio plus industries consultants sdn bhd
topic Marketing
Product management
work_keys_str_mv AT 394074ruzaimahjaafar strategipemasaranprodukmakanankesihatantambahanhomeopatikeluaranikskajiankesfarminabioplusindustriesconsultantssdnbhd
AT mdmoharmuhammadsupervisor strategipemasaranprodukmakanankesihatantambahanhomeopatikeluaranikskajiankesfarminabioplusindustriesconsultantssdnbhd
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia strategipemasaranprodukmakanankesihatantambahanhomeopatikeluaranikskajiankesfarminabioplusindustriesconsultantssdnbhd