Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008

Bibliographic Details
Main Authors: 396805 Eddy Rabain, Abd. Aziz Buang, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Language:may
Published: 2008
Subjects:
_version_ 1826410892171935744
author 396805 Eddy Rabain
Abd. Aziz Buang
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 396805 Eddy Rabain
Abd. Aziz Buang
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 396805 Eddy Rabain
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
first_indexed 2024-03-05T02:06:48Z
format
id KOHA-OAI-TEST:272461
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T02:06:48Z
publishDate 2008
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2724612020-12-19T17:08:45ZKeberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia / 396805 Eddy Rabain Abd. Aziz Buang Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2008mayProject Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008Includes bibliographical referencesPRZSLPurchasingBrand choice
spellingShingle Purchasing
Brand choice
396805 Eddy Rabain
Abd. Aziz Buang
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
title Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
title_full Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
title_fullStr Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
title_full_unstemmed Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
title_short Keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan : pelajar Sabah dan Sarawak di Universiti Teknologi Malaysia /
title_sort keberkesanan jenama dalam mempengaruhi keputusan pembelian tiket penerbangan pelajar sabah dan sarawak di universiti teknologi malaysia
topic Purchasing
Brand choice
work_keys_str_mv AT 396805eddyrabain keberkesananjenamadalammempengaruhikeputusanpembeliantiketpenerbanganpelajarsabahdansarawakdiuniversititeknologimalaysia
AT abdazizbuang keberkesananjenamadalammempengaruhikeputusanpembeliantiketpenerbanganpelajarsabahdansarawakdiuniversititeknologimalaysia
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia keberkesananjenamadalammempengaruhikeputusanpembeliantiketpenerbanganpelajarsabahdansarawakdiuniversititeknologimalaysia