Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera /

Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008

Bibliographic Details
Main Authors: 488773 Tan, Pau Ling, Lim, Guan Choo, supervisor, Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Format:
Published: 2008
Subjects:
_version_ 1796700931927048192
author 488773 Tan, Pau Ling
Lim, Guan Choo, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_facet 488773 Tan, Pau Ling
Lim, Guan Choo, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
author_sort 488773 Tan, Pau Ling
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008
first_indexed 2024-03-05T02:07:18Z
format
id KOHA-OAI-TEST:272631
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-05T02:07:18Z
publishDate 2008
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2726312020-12-19T17:08:45ZKajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera / 488773 Tan, Pau Ling Lim, Guan Choo, supervisor Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia 2008Project Paper (Sarjana Muda (Pengurusan - Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 2008Includes bibliographical referencesPRZSLConsumer satisfactionFast food restaurants
spellingShingle Consumer satisfaction
Fast food restaurants
488773 Tan, Pau Ling
Lim, Guan Choo, supervisor
Fakulti Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia
Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera /
title Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera /
title_full Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera /
title_fullStr Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera /
title_full_unstemmed Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera /
title_short Kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan Restoran Makanan segera /
title_sort kajian kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan restoran makanan segera
topic Consumer satisfaction
Fast food restaurants
work_keys_str_mv AT 488773tanpauling kajiankepuasanpelangganterhadapperkhidmatanrestoranmakanansegera
AT limguanchoosupervisor kajiankepuasanpelangganterhadapperkhidmatanrestoranmakanansegera
AT fakultipengurusandanpembangunansumbermanusia kajiankepuasanpelangganterhadapperkhidmatanrestoranmakanansegera