Penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah /

Thesis (Sarjana Pendidikan (Pengurusan dan Pentadbiran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007

Bibliographic Details
Main Author: Haniza Mohd. Salim
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2007
_version_ 1796701350224986112
author Haniza Mohd. Salim
author_facet Haniza Mohd. Salim
author_sort Haniza Mohd. Salim
collection OCEAN
description Thesis (Sarjana Pendidikan (Pengurusan dan Pentadbiran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007
first_indexed 2024-03-05T02:13:15Z
format
id KOHA-OAI-TEST:274632
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T02:13:15Z
publishDate 2007
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2746322020-12-19T17:08:50ZPenilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah / Haniza Mohd. Salim Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2007mayThesis (Sarjana Pendidikan (Pengurusan dan Pentadbiran)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2007FSSKEDL
spellingShingle Haniza Mohd. Salim
Penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah /
title Penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah /
title_full Penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah /
title_fullStr Penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah /
title_full_unstemmed Penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah /
title_short Penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah /
title_sort penilaian guru terhadap program pembangunan profesionalisme pengajaran dan pembelajaran di sekolah
work_keys_str_mv AT hanizamohdsalim penilaianguruterhadapprogrampembangunanprofesionalismepengajarandanpembelajarandisekolah