Faktor-faktor yang diambilkira dalam penentuan kaedah pemasaran harta tanah /
Pemasaran yang efektif amat diperlukan pada masa kini terutama sekali disebabkan oleh permintaan dan perkembangan sektor pembangunan harta tanah di kawasan Johor Bahru yang pesat seperti tumbuhnya sekali lagi pembangunan jenis rumah kos tinggi - Rumah Berkembar dan Sesebuah Dua Tingkat, yang menunju...
Main Author: | 178500 Gooi, Jenny Bee See |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia,
1995
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kajian perletakan kompleks membeli-belah di kawasan perumahan; Faktor-faktor yang diambilkira dalam penentuan kaedah pemasaran harta tanah; Kemudahan pembiayaan bagi pembangunan tanah rezab Melayu di Wilayah Persekutuan; Kajian pengaruh rekabentuk terhadap permintaan harta tanah kediaman : kes kajian : taman-taman terpilih di kawasan Tampoi dan Skudai Daerah Johor Bahru; Hubungan ekonomi negara dengan pasaran harta tanah : kes kajian : bangunan pejabat di Johor Bahru / [mikrofilem]
by: Azman Mab @ Adnan, et al.
Published: (1995) -
Pemakaian konsep campuran pemasaran di dalam pemasaran harta tanah kediaman : kes kajian : harta tanah kediaman di bandar Penggaram /
by: 288424 Raja Azhar Raja Hassan
Published: (1993) -
Faktor kemerosotan transaksi harta tanah kediaman /
by: Noorfatihah Yahya, 1995-, author, et al.
Published: (2018) -
Faktor-faktor pengecualian lot bumiputera kepada awam Malaysia /
by: Nursyuhadah Bahari, 1992-, author, et al.
Published: (2018) -
Faktor-faktor pengecualian lot bumiputera kepada awam Malaysia /
by: Nursyuhadah Bahari, 1992-, author, et al.
Published: (2018)