Masalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru /

Pemasaran Kolaam Renang Awam adaslah merupakan satu perkara yang kompleks dan perlu dilakukan dengan berhati-hati. Pembinaan sesuatu Kolam Renang Awam tanpa terlebih dahulu dilakukan sebarang kajian kemungkinan akan mendatangkan masalah-masalah yang dikenali sebagai masalah pemasaran. Penulisan ini...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: 178556 Nor Akmal Mohd. Salleh @ Elias
Format:
Published: Sekudai : UTM, 1995
Subjects:
_version_ 1826412697857556480
author 178556 Nor Akmal Mohd. Salleh @ Elias
author_facet 178556 Nor Akmal Mohd. Salleh @ Elias
author_sort 178556 Nor Akmal Mohd. Salleh @ Elias
collection OCEAN
description Pemasaran Kolaam Renang Awam adaslah merupakan satu perkara yang kompleks dan perlu dilakukan dengan berhati-hati. Pembinaan sesuatu Kolam Renang Awam tanpa terlebih dahulu dilakukan sebarang kajian kemungkinan akan mendatangkan masalah-masalah yang dikenali sebagai masalah pemasaran. Penulisan ini adalah bertujuan untuk mengkaji masalah-masalah pemasaran yang timbul bagi sebuah kolam Renang Awam yang telah ditetapkan, iaitu Kolam Renang Awam MBJB. Masalah-masalah yang timbul harus dikaji untuk dibengung supaya pihak MBJB tidak akan terus menanggung kerugian dari semasa ke semasa. bahagian awal penulisan ini, mengemukakan teori-tori berkenaan dengan pemasaran dan kolam renang. Bagi maksud Projek Khas ini, penulis telah merujuk sebuah kolam renang. bagi maksud Projek Khas ini, penulis telah merujuk sebuah kolam renang. Bagi maksud projek ini, penulis telah merujuk sebuah Kolam Renang Awam yang bermasalah iaitu " Kolam Renang Awam MBJB" yang terletak di sebuah kawasan kediaman dikenali sebagai Kampung Dato Onn, Larkin, Johor Bahru, Johor. Kajian ini juga akan mengemukakan cadangan-cadangan untuk menarik orang ramai untuk mendapatkan perkidmatan Kolam Renang Awam tersebut. Cadangan-cadangan yang dikemukakan adalah mencakupi bidang pemasaran. Strategi pemasaran yang dicadanglam penulis, adalah diharapkan dapat membantu pihak MBJB mengatasi masalah pemasaran Kolam Renang Awam mereka yang dewasa ini semakin meruncing.
first_indexed 2024-03-05T02:34:00Z
format
id KOHA-OAI-TEST:281535
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
last_indexed 2024-03-05T02:34:00Z
publishDate 1995
publisher Sekudai : UTM,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:2815352020-12-19T17:09:07ZMasalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru / 178556 Nor Akmal Mohd. Salleh @ Elias Sekudai : UTM,1995Pemasaran Kolaam Renang Awam adaslah merupakan satu perkara yang kompleks dan perlu dilakukan dengan berhati-hati. Pembinaan sesuatu Kolam Renang Awam tanpa terlebih dahulu dilakukan sebarang kajian kemungkinan akan mendatangkan masalah-masalah yang dikenali sebagai masalah pemasaran. Penulisan ini adalah bertujuan untuk mengkaji masalah-masalah pemasaran yang timbul bagi sebuah kolam Renang Awam yang telah ditetapkan, iaitu Kolam Renang Awam MBJB. Masalah-masalah yang timbul harus dikaji untuk dibengung supaya pihak MBJB tidak akan terus menanggung kerugian dari semasa ke semasa. bahagian awal penulisan ini, mengemukakan teori-tori berkenaan dengan pemasaran dan kolam renang. Bagi maksud Projek Khas ini, penulis telah merujuk sebuah kolam renang. bagi maksud Projek Khas ini, penulis telah merujuk sebuah kolam renang. Bagi maksud projek ini, penulis telah merujuk sebuah Kolam Renang Awam yang bermasalah iaitu " Kolam Renang Awam MBJB" yang terletak di sebuah kawasan kediaman dikenali sebagai Kampung Dato Onn, Larkin, Johor Bahru, Johor. Kajian ini juga akan mengemukakan cadangan-cadangan untuk menarik orang ramai untuk mendapatkan perkidmatan Kolam Renang Awam tersebut. Cadangan-cadangan yang dikemukakan adalah mencakupi bidang pemasaran. Strategi pemasaran yang dicadanglam penulis, adalah diharapkan dapat membantu pihak MBJB mengatasi masalah pemasaran Kolam Renang Awam mereka yang dewasa ini semakin meruncing.Kertas projek (Sarjana Muda Ukur (Pengurusan Harta Benda)) -- Universiti Teknologi Malaysia, 1994Pemasaran Kolaam Renang Awam adaslah merupakan satu perkara yang kompleks dan perlu dilakukan dengan berhati-hati. Pembinaan sesuatu Kolam Renang Awam tanpa terlebih dahulu dilakukan sebarang kajian kemungkinan akan mendatangkan masalah-masalah yang dikenali sebagai masalah pemasaran. Penulisan ini adalah bertujuan untuk mengkaji masalah-masalah pemasaran yang timbul bagi sebuah kolam Renang Awam yang telah ditetapkan, iaitu Kolam Renang Awam MBJB. Masalah-masalah yang timbul harus dikaji untuk dibengung supaya pihak MBJB tidak akan terus menanggung kerugian dari semasa ke semasa. bahagian awal penulisan ini, mengemukakan teori-tori berkenaan dengan pemasaran dan kolam renang. Bagi maksud Projek Khas ini, penulis telah merujuk sebuah kolam renang. bagi maksud Projek Khas ini, penulis telah merujuk sebuah kolam renang. Bagi maksud projek ini, penulis telah merujuk sebuah Kolam Renang Awam yang bermasalah iaitu " Kolam Renang Awam MBJB" yang terletak di sebuah kawasan kediaman dikenali sebagai Kampung Dato Onn, Larkin, Johor Bahru, Johor. Kajian ini juga akan mengemukakan cadangan-cadangan untuk menarik orang ramai untuk mendapatkan perkidmatan Kolam Renang Awam tersebut. Cadangan-cadangan yang dikemukakan adalah mencakupi bidang pemasaran. Strategi pemasaran yang dicadanglam penulis, adalah diharapkan dapat membantu pihak MBJB mengatasi masalah pemasaran Kolam Renang Awam mereka yang dewasa ini semakin meruncing.28PRZSLSwimming poolsSwimming poolsSwimming pool industry
spellingShingle Swimming pools
Swimming pools
Swimming pool industry
178556 Nor Akmal Mohd. Salleh @ Elias
Masalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru /
title Masalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru /
title_full Masalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru /
title_fullStr Masalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru /
title_full_unstemmed Masalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru /
title_short Masalah pemasaran kompleks kolam renang awam : kes kajian : kolam renang awam majlis Bandaraya Johor Bahru /
title_sort masalah pemasaran kompleks kolam renang awam kes kajian kolam renang awam majlis bandaraya johor bahru
topic Swimming pools
Swimming pools
Swimming pool industry
work_keys_str_mv AT 178556norakmalmohdsallehelias masalahpemasarankomplekskolamrenangawamkeskajiankolamrenangawammajlisbandarayajohorbahru