Kajian terhadap strategi promosi MAS dalam mempengaruhi pengguna membuat pemilihan : satu kajian kes untuk penerbangan Johor Bahru ke Kuala Lumpur /
Sistem Penerbangan Malaysia atau lebih dikenali sebagai Malaysia Airlines System (MAS) merupakan syarikat penerbangan yang memonopoli penerbangan Johor Bahru (JB) ke Kuala Lumpur (KL). Sejajar dengan perkembangan ekonomi pada masa kini, industri perkhidmatan pengangkutan awam juga telah turut berke...
Main Author: | 180334 Tuty Haryati Kassim |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : UTM,
1995
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kajian kemungkinan penubuhan sebuah syarikat penerbangan domestik sewa khas pelancong /
by: 269036 Rasli Muslimen
Published: (1996) -
Strategi perniagaan yang dijalankan oleh Syarikat Kenderaan Melayu Kelantan Berhad (SKMK) sebagai sebuah syarikat pengangkutan awam : (kajian ke atas perkhidmatan bas ekspres); Kebolehlaksanaan penggunaan gas asli melalui saluran paip untuk kegunaan rumah : kajian tindakbalas penghuni kediaman di kawasan Pasir Gudang; Analisis perlaksanaan perisikan bersaing dan penempatan bersaing ke dalam industri barangan penjagaan diri dan keluarga di Malaysia; Penerimaan produk homeopati keluaran industri kecil dan sederhana : satu kajian kes di Syarikat Remedial Touch; Kajian terhadap strategi promosi Mas dalam mempengaruhi pengguna membuat pemilihan : satu kajian kes untuk perkhidmatan penerbangan Johor Bahru ke Kuala Lumpur; Pemindahan latihan di sektor perindustrian : satu kajian kes di syarikat GG Circuits Industries Sdn Bhd / [mikrofilem]
by: Tuty Haryati Kassim, et al.
Published: (1995) -
Sistem penempahan penerbangan dalam talian /
by: 441265 Ab. Hakim Duamin
Published: (1993) -
Analisa data keboleharapan pesawat (kajian kes : MAS engineering and maintenance) /
by: Anis Farhan Kamaruzaman, 1989-, author, et al.
Published: (2012) -
Analisa data keboleharapan pesawat (kajian kes : MAS engineering and maintenance) /
by: Anis Farhan Kamaruzaman, 1989-, author, et al.
Published: (2012)