Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru /
Kajian kes ini dijalankan di Telekom Malaysia Berhad (TMB). Bidang kajian ini adalah tertumpu kepada strategi pemasaran yang dijalankan oleh TMB untuk menarik pengguna menggunakan perkhidmatan telekomunikasi selular atau lebih dikenali sebagai ATUR 450. Kajian telah dilakukan di Kedai Telekom di J...
Main Author: | 181444 Halita Abdullah |
---|---|
Format: | |
Published: |
Sekudai : UTM,
1995
|
Subjects: |
Similar Items
-
Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian / [mikrofilem]
by: Alina Shamsuddin, et al.
Published: (1995) -
Keberkesanan strategi pemasaran yang dijalankan oleh sebuah syarikat telekomunikasi : satu kajian kes ke atas Syarikat Time Telekom /
by: 242231 Tee, Chee Yong
Published: (1999) -
Keberkesanan perkhidmatan kaunter berasaskan teknologi maklumat ke atas kepuasan pelanggan : kajian di kedai Telekom, Johor Bahru /
by: 320060 Kavitha Muniandy
Published: (1999) -
Keberkesanan perkhidmatan kaunter berasaskan teknologi maklumat ke atas kepuasan pelanggan : kajian di kedai Telekom, Johor Bahru [microfilm] /
by: Kavitha Muniandy
Published: (1999) -
Imej korporat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian terhadap kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan
by: Abdullah, Zulhamri
Published: (2000)