Kajian keberkesanan pelaksanaan rangkaian perkhidmatan awam (PSN) di kaunter Pos Malaysia Berhad oleh Permodalan Nasional Berhad /
Kertas Projek (Sarjana Muda pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Үндсэн зохиолч: | 181603 Zahir Shah Omar |
---|---|
Формат: | |
Хэвлэсэн: |
Sekudai : UTM,
1995
|
Нөхцлүүд: |
Ижил төстэй зүйлс
Ижил төстэй зүйлс
-
Keupayaan katalog dalam mempengaruhi keputusan pembelian barangan kosmetik : kajian ke atas pelajar wanita Universiti Teknologi Malaysia; Kajian ke atas keberkesanan media periklanan terhadap pelancong-pelancong luar negara dalam mempengaruhi industri pelancongan di Johor; Kajian ke atas penerimaan produk syarikat Auravest dan kesetiaan jenama terhadap produk pesaing; Kajian ergonomik di dalam aspek keselamatan dan kesihatan terhadap steno dan jurutaip yang menggunakan komputer di UTM Sekudai; Pelaksanaan amalan pengurusan sumber manusia Jepun : satu kajian ke atas industri elektrik dan elektronik di Johor Bahru; Kajian keberkesanan pelaksanaan rangkaian perkhidmatan awam (PSN) di kaunter Pos Malaysia Berhad oleh Permodalan Nasional Berhad / [mikrofilem]
-н: Azlin Kasran, зэрэг
Хэвлэсэн: (1995) -
Factors that contribute to the work-family conflict in Permodalan Nasional Berhad (PNB)
-н: Azizi Yahaya, зэрэг
Хэвлэсэн: (2019) -
Penggunaan teknologi maklumat dan kesan terhadap mutu perkhidmatan di kaunter perkhidmatan Pos Malaysia Berhad Cawangan Skudai, Johor /
-н: 240715 Herman Sirat
Хэвлэсэн: (1999) -
Mengukur tahap kepuasan pelanggan terhadap kualiti perkhidmatan di kaunter perkhidmatan dan kaunter pembayaran : satu kajian di Tenaga Nasional Berhad Daerah Kulai, Johor Darul Takzim /
-н: 233951 Siti Zalifah Mohd. Basar, зэрэг
Хэвлэсэн: (2006) -
Kepuasan pelanggan ke atas mutu perkhidmatan kaunter : kajian kes di Pos Malaysia Berhad cawangan UTM Johor /
-н: 377786 Maizura Abdul Isa
Хэвлэсэн: (2000)