Kualiti perkhidamatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di bahagian keselamatan UTM, Skudai, Johor /
Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pembangunan Sumber Manusia)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006
Main Authors: | 326442 Lim, Meei Horng, Hoo, Yuen Cheng, Malia Mohamed |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2006
|
Subjects: |
Similar Items
-
Kualiti perkhidamatan dari perspektif pelanggan : [microform] satu kajian di bahagian keselamatan UTM, Skudai, Johor /
by: Lim, Meei Horng, et al.
Published: (2006) -
Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu tinjuan ke atas perkhidmatan bas komuter UTM, Skudai /
by: 259823 Peong, Kwee kim, et al.
Published: (2005) -
Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di bank Bumiputera-Commerce (BBC) cawangan UTM, Skudai, Johor /
by: 179392 Lim, Chee Ching
Published: (2002) -
Kajian terhadap kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan di RHB Bank, Taman Ungku Tun Aminah, Skudai, Johor /
by: 396779 Chua, Bieu Wei, et al.
Published: (2008) -
PEMEDULIAN PELANGGAN MENURUT PERSPEKTIF ISLAM /
by: Awang Abdul Aziz Juned, Dato Paduka Seri Setua Dr., author
Published: (2017)