Kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik /

40

Bibliographic Details
Main Authors: 454377 Shaharom Noordin, Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan, Seminar Penyelidikan Pendidikan (1995 : Universiti Teknologi Malaysia,Skudai)
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Subjects:
_version_ 1796707347204145152
author 454377 Shaharom Noordin
Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan
Seminar Penyelidikan Pendidikan (1995 : Universiti Teknologi Malaysia,Skudai)
author_facet 454377 Shaharom Noordin
Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan
Seminar Penyelidikan Pendidikan (1995 : Universiti Teknologi Malaysia,Skudai)
author_sort 454377 Shaharom Noordin
collection OCEAN
description 40
first_indexed 2024-03-05T03:36:13Z
format
id KOHA-OAI-TEST:302250
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T03:36:13Z
publishDate 1995
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:3022502020-12-19T17:10:02ZKesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik / 454377 Shaharom Noordin Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan Seminar Penyelidikan Pendidikan (1995 : Universiti Teknologi Malaysia,Skudai) Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,1995may40PSZJBLPhysics
spellingShingle Physics
454377 Shaharom Noordin
Universiti Teknologi Malaysia. Fakulti Pendidikan
Seminar Penyelidikan Pendidikan (1995 : Universiti Teknologi Malaysia,Skudai)
Kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik /
title Kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik /
title_full Kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik /
title_fullStr Kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik /
title_full_unstemmed Kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik /
title_short Kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik /
title_sort kesan pengajaran bermodul ke atas kesalahfahaman konsep dan konsep alternatif pelajar tingkatan empat di dalam mata pelajaran fizik
topic Physics
work_keys_str_mv AT 454377shaharomnoordin kesanpengajaranbermodulkeataskesalahfahamankonsepdankonsepalternatifpelajartingkatanempatdidalammatapelajaranfizik
AT universititeknologimalaysiafakultipendidikan kesanpengajaranbermodulkeataskesalahfahamankonsepdankonsepalternatifpelajartingkatanempatdidalammatapelajaranfizik
AT seminarpenyelidikanpendidikan1995universititeknologimalaysiaskudai kesanpengajaranbermodulkeataskesalahfahamankonsepdankonsepalternatifpelajartingkatanempatdidalammatapelajaranfizik