Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009

Bibliographic Details
Main Authors: 411826 Tan, Wei Keng, Melati Ahmad Anuar
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2009
_version_ 1826417540119658496
author 411826 Tan, Wei Keng
Melati Ahmad Anuar
author_facet 411826 Tan, Wei Keng
Melati Ahmad Anuar
author_sort 411826 Tan, Wei Keng
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
first_indexed 2024-03-05T03:47:19Z
format
id KOHA-OAI-TEST:305960
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T03:47:19Z
publishDate 2009
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:3059602020-12-19T17:10:11ZKualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah / 411826 Tan, Wei Keng Melati Ahmad Anuar Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2009mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009AHIBSL
spellingShingle 411826 Tan, Wei Keng
Melati Ahmad Anuar
Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /
title Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /
title_full Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /
title_fullStr Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /
title_full_unstemmed Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /
title_short Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /
title_sort kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan satu kajian di bank islam jitra kedah
work_keys_str_mv AT 411826tanweikeng kualitiperkhidmatandariperspektifpelanggansatukajiandibankislamjitrakedah
AT melatiahmadanuar kualitiperkhidmatandariperspektifpelanggansatukajiandibankislamjitrakedah