Kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan : satu kajian di Bank Islam, Jitra, Kedah /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
Main Authors: | 411826 Tan, Wei Keng, Melati Ahmad Anuar |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2009
|
Similar Items
-
Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di Bank EON, cawangan Pontian, Johor /
by: 507653 Ng, Kian Hui, et al.
Published: (2009) -
Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di standard chartered bank, Taman Melaka Raya, Melaka /
by: 441194 Wong, Diana Hui Na, et al.
Published: (2009) -
Kajian kualiti perkhidmatan dari persektif pelanggan HSBC Bank, Jalan Petrie, Muar, Johor /
by: 384821 Gan, Wei Wei, et al.
Published: (2009) -
Kajian kualiti perkhidmatan dari perspektif pelanggan Bank Simpanan Nasional, Jalan Rugayah, Batu Pahat, Johor /
by: 488724 Ng, Geok Kim, et al.
Published: (2008) -
Kualiti perkhidmatan daripada perspektif pelanggan : satu kajian di RHB Bank, Jalan Daeng Selili, Kuala Kangsar, Perak /
by: 435706 Chou, Si Min, et al.
Published: (2009)