Jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna ke atas barangan kosmetik /
Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2009
Main Authors: | 421004 Emy Roshaida Mohamad Zikri, Abu Bakar Abdul Hamid |
---|---|
Format: | |
Language: | may |
Published: |
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
2009
|
Similar Items
-
Keupayaan katalog dalam mempengaruhi keputusan pembelian barangan kosmetik : kajian ke atas pelajar wanita Universiti Teknologi Malaysia /
by: 181024 Azlin Kasran
Published: (1995) -
Corak pemilihan pengguna antara jenama dan teknologi dalam pembelian barangan elektrik /
by: 506534 Siti Zaharah Mohd Mailan, et al.
Published: (2010) -
Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia /
by: 372786 Chua, Soong Nang
Published: (2000) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi gaya pembuatan keputusan pembelian barangan pengguna terhadap pelajar /
by: Nordinariayati Syamsuri, author, et al.
Published: (2012) -
Mengkaji corak pemilihan pengguna antara jenama dan teknologi dalam pembelian barangan elektrik /
by: Yogananthan Permalu, 1986, et al.
Published: (2010)