Strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran /

Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2004

Bibliographic Details
Main Author: 204377 Pui, Co Ting
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2004
Subjects:
_version_ 1796708333756874752
author 204377 Pui, Co Ting
author_facet 204377 Pui, Co Ting
author_sort 204377 Pui, Co Ting
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2004
first_indexed 2024-03-05T03:50:04Z
format
id KOHA-OAI-TEST:306855
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-05T03:50:04Z
publishDate 2004
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:3068552020-12-19T17:10:16ZStrategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran / 204377 Pui, Co Ting Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2004mayProject Paper (Sarjana Muda Sains (Pengurusan Harta Tanah)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2004Negative microfilm : MFL 12920 ra2836PRZSLReal estate businessReal estate agentsReal estate investmentReal estate development
spellingShingle Real estate business
Real estate agents
Real estate investment
Real estate development
204377 Pui, Co Ting
Strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran /
title Strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran /
title_full Strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran /
title_fullStr Strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran /
title_full_unstemmed Strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran /
title_short Strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat-syarikat harta tanah di Malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran /
title_sort strategi pemasaran yang diambil oleh kebanyakan syarikat syarikat harta tanah di malaysia terhadap sektor harta tanah dalam keadaan lebihan penawaran
topic Real estate business
Real estate agents
Real estate investment
Real estate development
work_keys_str_mv AT 204377puicoting strategipemasaranyangdiambilolehkebanyakansyarikatsyarikathartatanahdimalaysiaterhadapsektorhartatanahdalamkeadaanlebihanpenawaran