Kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru /

Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006

Bibliographic Details
Main Author: 452104 Noraminah Mohd. Basri
Format:
Language:may
Published: Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2006
Subjects:
_version_ 1826361175140466688
author 452104 Noraminah Mohd. Basri
author_facet 452104 Noraminah Mohd. Basri
author_sort 452104 Noraminah Mohd. Basri
collection OCEAN
description Project Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006
first_indexed 2024-03-04T14:01:29Z
format
id KOHA-OAI-TEST:31035
institution Universiti Teknologi Malaysia - OCEAN
language may
last_indexed 2024-03-04T14:01:29Z
publishDate 2006
publisher Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,
record_format dspace
spelling KOHA-OAI-TEST:310352020-12-19T16:56:56ZKualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru / 452104 Noraminah Mohd. Basri Skudai : Universiti Teknologi Malaysia,2006mayProject Paper (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 2006Negative microfilm : 13276 ra36PRZSLConsumer satisfactionCustomer services
spellingShingle Consumer satisfaction
Customer services
452104 Noraminah Mohd. Basri
Kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru /
title Kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru /
title_full Kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru /
title_fullStr Kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru /
title_full_unstemmed Kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru /
title_short Kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan : satu kajian di kaunter dan raung pameran Toyota Johor Bahru /
title_sort kualiti perkhidmatan dan tahap kepuasan pelanggan satu kajian di kaunter dan raung pameran toyota johor bahru
topic Consumer satisfaction
Customer services
work_keys_str_mv AT 452104noraminahmohdbasri kualitiperkhidmatandantahapkepuasanpelanggansatukajiandikaunterdanraungpamerantoyotajohorbahru